poniedziałek, 16 czerwca 2008

Variete - koncert w Trójce, 15. czerwca 2008

Dzisiejszy (właściwie wczorajszy już) koncert bydgoskich weteranów. Utwory wyłącznie z dwóch ostatnich płyt. 47 minut, jeden plik mp3 (VBR), trochę cicho, ale już głośniej się nie dało ustawić.
UWAGA: po dokładniejszym przesłuchaniu i uwagach pana Sonda muszę ostrzec Państwa, że zdarzają się przeskoki - w kilku miejscach ucięte jest po sekundzie. Tak mi, cholera, Cool Edit nagrał. Przepraszam, już nic się nie da z tym zrobić. Ale słuchać się jeszcze da.
Może ktoś ma pełną wersję?
Mediafire, 72 Mb

7 komentarzy:

sond pisze...

Pan Mietek ma mało płyt ale wszystkie bardzo fajne :)

mietek pisze...

bardzo dziękuję,
pozdrawiam
M

sond pisze...

Panie Mietku, troszkę się przysłuchałem i z deczka poharatany ten koncert jest na moje uszko. Tu coś ucieknie, tam coś ucieknie. A poza tym całkiem fajny jest.
Dzięki

mietek pisze...

no właśnie. tak się cholera nagrało, nic nie zrobię już. sorki
M

sytri pisze...

Mialam okazje widziec Variete niedawno i mimo niektorych negatywnych komentarzy bardzo mi sie koncert podobal.Pomimo skromnego skladu i komputera jak dla mnie grupa rozwinelas ie kapitalnie.Nie stoja w miejscu i nie przynudzaja w kombatancki sposob...;)

mietek pisze...

też mnie to cieszy, choć bardziej wolałem ich starsze nagrania
M

Anonimowy pisze...

Wielce Szanowny Panie Mnietku ;)

Bardzo dziekuje za ten koncert (jak mieszka sie "po/za" Polska to ciezko czasami ze sluchaniem radia).....hm...co by tu nie mowic - bardzo lubie muze Variete, i nie przeszkadzaja mi zbytnio te 'przeskoki'...ot , slucha sie tego jak porysowanej analogowej plyty ;)

Dziekuje raz jeszcze, i pozdrawiam z wyspy Isle of Wight ;)

Adrian