niedziela, 23 sierpnia 2009

Wakacyjne powtórki

Zauważyliście, że jedne seriale spokojnie da się oglądać w powtórkach, a innych już nie? I niekoniecznie działa tu tylko kryterium lepszy/gorszy, bo na przykład:
W labiryncie oglądać się da (pasjami...), a Klan to już flaki z olejem;
Seks w wielkim mieście nadal ciekawy, a Ally McBeal irytuje (potwornie);
no i z moich ulubionych: Gotowe na wszystko już tak nie podniecają za drugim razem, a Californication owszem.
Powtórka - naprawiony link do trzeciej płyty z Requiem Romana Maciejewskiego.

5 komentarzy:

Analogowe ucho. pisze...

E tam ;-) Czterech Pancernych i psa to można oglądać na okrągło, że nie wspomnę O Stawce większej niż życie.

A i jeszcze 007 zgłoś się

mietek pisze...

w życiu nie oglądałem Stawki ani Pancernych, mimo że jestem z "tych" roczników (1970);
a 07 zgłoś się też świetny, no ale wiadomo - Dyzma, 40latek, Alternatywy, Borewicz - klasyka, można na okrągło

klancyk? pisze...

Co kto lubi. Gdy moja lepsza połowa włącza "Seks w wielkim mieście", mam ochotę się z miejsca rozwieść.

Inż. Karwowski wzbudza we mnie tyle samo "sypmatii", co Sarah Jessica Parker.

Anonimowy pisze...

Drogi Mietku! posiadasz moze - albo znasz kogos, kto posiada - plyte "Four Dialogues With Conscience"? zespol Sesja (Przybielski, Nadolski, Jagiello) z Iga Cembrzynska i ponoc wspanialym a przedwczesnie zmarlym pianista Andrzejem Biezanem. NIKT ze znanych mi zainteresowanych nawet tej plyty nie widzial i nie ma, lacznie z muzykami. A ona naprawde sie ukazala i swego czasu sie nia zachwycano.

Anonimowy pisze...

Panie Mietku,
skrobnij Pan, proszę Pana, jaki jest numer katalogowy tego cd "Vox" coś go był Pan zapodał jakiś czas temu. Wytwórnia to na 90 procent Andromeda, nieprawdaż?
Thanx in advance.